Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2014 10:36 - Нагласата като способност – 28
Автор: mojsei Категория: Изкуство   
Прочетен: 177 Коментари: 0 Гласове:
0



Нагласата като способност – 28

 

1.

Моята нагласа

 

       Каква е моята нагласа за работа в Интернет? Ето един интересен въпрос на който давам практически отговор вече в продължение на около 10 години и той се свежда до цяла тоталност от аспекти на разглеждане. Тук ще посоча само някои от тях:

 

       Първо. Идеята да изляза на сцената Интернет с разработената от мен философия на прагматичния човек се оказа плодотворна и това се доказва от постигнатите резултати, които са впечатляващи и веднага съм длъжен да добавя, че всичко това стана възможно, благодарение и на сътрудничеството ми с много хора.

 

       Второ. Разработването на философията като Теория на Литературата е фундаменталeн въпрос, който получи решение в Съюза, превръщайки се в основа за разгръщането на функциониращ творчески процес, който е с конкретни измерения.

 

       Трето. Важен период от историята на Съюза е годината 2008-ма, която е подготовка за неговото учредяване и подготовка на учредителите да работят в такава общност.

 

       Четвърто. Аз имам специална подготовка по управление на социалните системи, което ми даде възможността да подходя към работата на Съюза чрез даване на пълен простор на всички тенденции, зреещи в него от деня на учредяването му на 13.09.2008г.

 

       Пето. Развивам Съюза като творческа общност за литература, а не само за художествена литература, което е съществена разлика от други, аналогични по име организации.

 

       Шесто. Съществен елемент от Концепцията на Съюза е това, че той работи в интерес на своите членове, правейки ги съсобственици, сред които аз съм мажоритарен собственик, по силата на развитата от мен интелектуална собственост, която е най-голяма.

 

       Седмо. Как се създава Писателски Съюз? Съществен въпрос и всеки би отговорил, че той се получава от съвместните усилия на доброволно сдружени автори. Дадох възможността да се развият негативните процеси, които ясно доказаха, че сред българите има такива, които не са в състояние да участват в общност с такава ценностна система. Изпитвам благодарност към хората, които активно ми съдействаха в тази насока.

 

       Осмо. Вдъхновението, възхищението и озарението ясно, но и конкретно характеризират моята интелектуална нагласа да работя в Интернет като мажоритарен собственик на Писателски Съюз и изпълняващq и ролята на негов Председател.

 





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mojsei
Категория: Изкуство
Прочетен: 445032
Постинги: 853
Коментари: 253
Гласове: 658
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930