Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2014 18:49 - Любовта ни скъпа, не познава грях!
Автор: mojsei Категория: Изкуство   
Прочетен: 319 Коментари: 0 Гласове:
0



Отречена любов

Автор:Йорданка Господинова

 

Заспивам ли, усещам, че си тук-

като тъга, преплувала морето…

Заставаш до леглото ми без звук.

А месецът, приседнал на небето,

 

загася всички светещи звезди,

та никой да не види тази болка-

как мъж обича мълком, през сълзи…

И трудно си признавам, че не мога

 

да се простя с най-дръзките очи,

които до безпамет бяха мои…

Ранихме любовта си със лъжи.

От гордост днес дори не си говорим…

 

И чакаме светът да се смили

и да е друг, когато сам се лута…

А там, от ляво, дълго ще гори

една любов – отречена и луда…

 

 

1.1.

Любовта ни скъпа, не познава грях!

 

Четейки:”Отречена любов”

от Йорданка Господинова

 

Любовта ни скъпа, не познава грях,

защото не откривам тука грешки,

които ти ми сочиш, ала сред тях

мога да ти посоча много смешки ...

 

Не си криви сега, пред мен, душата,

че ми припосваш хиляди измени,

а по-добре целувай ми устата,

защото, до днес, не сме осквернени.

 

Приятелството, във мяра на любов,

стана, за нас, сложно изпитание,

че пътят ни дълъг стана и суров

без капчица, в него, състрадание.

 

Пътят ставаше понякога нелеп,

защото аз го коментирах гласно,

но критиката не бе само до теб

и всичко туй за всекиго е ясно.

 

За лъжите ти и днес оставам глух,

защото ги спирам с мойте сетива –

не ги пускам в трансменталния си слух,

за да мога да разказвам за това.

 

Душа, която може да почувства

порива на нежното доверие,

Съ-преживява също общи чувства

без да прави срив до лицемерие.

 

Но ти реши да покажеш, че си зла

и така „любовта” ти стана явна,

предизвиквайки измислени тегла

с претекста и на стнали отдавна.




Тагове:   мъдрост,   философия,   любов,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mojsei
Категория: Изкуство
Прочетен: 445334
Постинги: 853
Коментари: 253
Гласове: 658
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930