Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2014 15:29 - Словото ми философско е умело
Автор: mojsei Категория: Изкуство   
Прочетен: 237 Коментари: 0 Гласове:
0



Словото ми философско е умело

 1.

Словото ми философско е умело,

защото е с прагматична ефективност –

непосредствено превръщам го във дело,

очертавайки равнище с рефлективност,

която носи всеки миг познание

чрез делото обществено – социално –

показвам го като самопознание,

защото то винаги е трансментално.

 

1.1.

Допуснал съм света в моята любов

и го разглеждам истински разголен,

градейки така реалния живот

във който чувствам се дори охолен ...

 

Това наистина, е много сложно,

защото сам нахлузвам си верига

и битката е руслото възможно,

а сценката е простичка интрига.

 

Така излизаме от правилата,

които са превърнати в завеса,

защото с теб променяме Съдбата,

но новите ни правила къде са?

 

Борбата ми със днешните поети

показва отношение критично

и вижда се с какво сме днес заети,

включително и с чувство еротично.

 

Борбата постоянна е жестока,

предимно водена като прикрита,

но мойта летва е така висока:

невинността я прави страховита.

 

Да! Светът не е лишен от ум и чест,

а аз го карам да говори тука

и сам огласявам тази блага вест,

че ще показваме и всяка клюка.

 

Като човек, прераждащ се в Интернет,

познавам общество глобално – болно:

тук нормалността да пазя съм зает

и думите не хвърлям произволно.

 

Срещам всечки автори с доверие

във този днешен миг, така особен,

ала без порив на лековерие

живота да разказвам съм способен.

 

Събрал съм смело Хули и измама –

българинът трябва днес да се спаси

от отчуждението, като драма,

че тя пламъка на страстите гаси.





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mojsei
Категория: Изкуство
Прочетен: 445425
Постинги: 853
Коментари: 253
Гласове: 658
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930