Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2014 12:29 - До авторите в Интернет – 40
Автор: mojsei Категория: Изкуство   
Прочетен: 212 Коментари: 0 Гласове:
0



До авторите в Интернет – 40

 

1.

ДОРИ ЗА МИНУТА

Автор:Валентина Цвяткова

 

Дари ми го, Боже, дори за минута -

да усетя нежните топли ръце!

Да ме погали с нежна милувка,

Да полетя за миг към звездното небе.

 

Да усетя, Боже, неговите устни

как изгарят жадното ми тяло.

Да ме стопяват страст и чувства.

А времето - за миг да е поспряло.

 

Да изгорим във този миг.И той и аз.

С напуканите устни да се пием.

Да утолим копнежа и убиващата страст.

А после... пак в самотност да изгнием.

 

Не искам, Боже, клетви обещания.

Не искам Вечност да ми подаряваш.

Ти миг ми дай. След туй да е страдание.

Дари ми този миг! Нали ми обещаваш?

 

А после, Боже, давам ти Душата.

Без него - ще се нищи в самота.

Разплакана ще гледа пак Луната

умиращата в мене тъжна Любовта...

 

 

1.1.

Вземи го и го ползвай еднократно

 

Четейки:”ДОРИ ЗА МИНУТА

от Валентина Цвяткова

 

Вземи го и го ползвай еднократно,

защото не е пригоден за съпруг,

но дойдеш ли с молбата си обратно

няма да се съглася да давам друг ...

 

Много идват с въпросите сърдечни –

уважавам молбите за съпрузи,

защото съм създал закони вечни,

но вие ги препълнихте с недъзи.

 

Ех! Не искате да правите деца,

защото те ви носят много грижи,

ала така оставате без сърца –

животът от децата ви се движи.

 

Насладата е сила съкровена,

достигаща до чувство трансментално –

не съм създал душата примирена

за това изпълнение банално.

 

Да! Боговете някога ... титати,

изпращах при вас за молби такива,

но тези времена са неразбрани

и затуй казвам, че така не бива.

 

За теб ще направя изключение –

ако не намеря друг, ще дойда сам,

но не, за да правя приключение,

а, за да станеш жрица на моя храм.

 

Така ще те направя посветена,

без да правим от живота си разврат –

срещата ще остане съкровена:

вечната любов не стига до обрат.




Тагове:   диалог,   автори,   интернет,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mojsei
Категория: Изкуство
Прочетен: 445671
Постинги: 853
Коментари: 253
Гласове: 658
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930