Модалност и трансменталност на съжденията
Философското познание, във всеки свой момент, се развива като самопознание и тази декларация изведнъж поражда проблем, защото, от една страна, едно такова изявление сякаш не буди възражения, но, от друга страна, постигането на такова знание се оказва непреодолима трудност, а когато, все пак, такова знание се появи, то се посреща с пренебрежение, защото, както способността да се пише философски, така и да се четат философски текстове предполага наличието на способността интелект, която е в състояние да възпроизвежда не само модалността на съжденията, но и тяхната трансменталност и докато модалността на съждениета изразява силата с която предиката принадлежи на субекта, то чрез „трансменталност на съжденията” изразявам субективирана умножена сила на общността във вид на самосъзнание за заеманото място в обществото.
Съгласен съм, че всичко това представлява известна трудност, изискваща, както писателят, така и читателят, да работят за изграждането на своя интелект, но не мога да се съглася с онези, които поддържат мнението, че ако изразят по някакъв начин своята емоционалност с това вече са навлезли, да кажем, в областта на любовната лирика, защото при един анализ на техния текст се оказва най-напред, че те не са си изяснили любовната проблематика, а дори и да изпитват някакво чувство, което не предполага непременно да си запознат с проблематиката му, не може да се приеме, че това, което поднасят е непременно любов, а най често се оказва някакъв сурогат на хедонизма.
Чрез модалността и трансменталността на съжденията писателят има възможността, в крайна сметка, чрез спецификата на своя занаят, да възпроизвежда, от една страна, словото като божествено, а, от друга страна, да възпроизвежда и своята индивидуалност като цялостна.
Консумативното общество, каквото е обществото на глобализацията, е високо технологично, с тази особеност, че технологията е прикачила към себе си човека, докато в интегриращото се общество зависимостта е братна и се свежда до това, че човекът използва технологията като средство за своето цялостно възпроизводство. Това обуславя и мисленето в такова общество като частично. На някои емоциите им пречат и апелират за слово, лишено от емоции, на други логиката им пречи и апелират за поезия без логика, а на други волята им пречи и я изключват от общественото възпроизводство, за да я видим под формата на безработица. Ясно е, че цялостното развитие на индивидите е исторически процес, но интеграцията на света, по необходимост, води и до духовна революция, която разкрепостява словото, за да се даде път на цялостното развитие на човека.
А тя, Планетата сега е много болна
Общо и различно между любовта, приятелст...
Защо връзките в реалния живот не са като...
Почитай си жената... Ама друг път! (есе)
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. zaw12929
13. stela50
14. bosia
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69