Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2014 18:36 - Днеска се записах на особен курс
Автор: mojsei Категория: Изкуство   
Прочетен: 315 Коментари: 0 Гласове:
0



Днеска се записах на особен курс

 

Четейки:”Аз съм тук”

от Веска Георгиева

 

Днеска се записах на особен курс –

Веска в подробности ще изучавам.

За целта ще се преобразя на НУРС:

(неуправляем ракетен снаряд – б.м.)

При всеки автор ще се появявам.

Ще му казвам:”Слушай драги, аз съм Феб

и искам ясно да ми отговориш:

Кой си ти и какво се случва със теб

и сърцето ти пред мен ще разтвориш!”

 

Веска в урока ми ще бъде първа –

обещала е да бъде тук ... до мен.

Виж вадя партитура „За пъстърва”,

ала чуй, урокът ми е съкровен!

Ще те изучавам днес трансментално:

туй значи смело да ми отговаряш –

урокът се води документално,

но то е лесно – само ще повтаряш.

 

Въпросът ще е част, а ти до цялост

ще говориш, за да правим диалог –

по този начин ще постигаш зрялост.

Да! „Единна плът” какво е – за пролог.

Насочвам с фраза „умножена сила”,

различна от равнище инстинктивно,

но щом не си се втори път родила,

отговори, дори да е наивно.

 

Офертата ти е хедонистична

и затова сега не се приема –

наивничка, а уж е романтична,

че сластната ти струна страст отнема.

Но нека да започнем от начало!

С текста зададох множество въпроси:

отговорът ще бъде огледало –

на танц те каня, но ще бъдем боси.

 

 

1.1.

АЗ СЪМ ТУК

Автор: Веска Георгиева

Ако ме потърсиш...
Аз съм тук!
До теб!
Ако искаш,
може и наизуст
да ме научиш!
Но да ме запомниш,
трябва цялата
да ме разнищиш.
Нишан ти давам!
Като музика звуча.
Даже може да ме свириш.
Но внимавай как
ще ме изсвириш -
минорно, или в кресчендо -
всички тонове в
мен трептят.
Сигурно е само -
мелодията ще те опие
като младо лунно вино
и сърцето ти
ще запламти
от нежност.
Аз съм тук!
До теб!
Божията воля
е такава.





Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mojsei
Категория: Изкуство
Прочетен: 445566
Постинги: 853
Коментари: 253
Гласове: 658
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930