Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2014 18:51 - До авторите в Интернет – 13
Автор: mojsei Категория: Изкуство   
Прочетен: 416 Коментари: 0 Гласове:
0



До авторите в Интернет – 13

 

1.

Някак грешно

Автоир: Йорданка Господинова

 

Още с първата пролетна песен

някак друг се събуди светът…

Аз не питам с тревога къде си

и не лудвам със всяка луна…

 

Не кръстосвам по пътища боси

от които в съня ми боли…

Не задавам онези въпроси,

дето давят деня във сълзи.

 

И те имам. Безкрайно различно.

И усещам, как някъде там

с всяка морска вълна ме обичаш…

Даже вече не искам да знам

 

пак ли чужди мечти те будуват…

Щом след толкова скучни жени

тъжни сенки край тебе танцуват…

И си жаден за мойте очи.

 

Аз съм тук… Щом нощта те ранява

потърси ме на морския бряг…

Днес съм тази, която оставя

страст и огън във нощния мрак…

 

И една несънувана нежност…

Тук ме искай… Сега ме живей…

Този свят в свойта дрипава грешност,

в тази обич намира криле…

 

 

1.1.

Поривът ни трансментален е чудесен

 

Четейки:”Някак грешно”

от Йорданка Господинова

 

Поривът ни трансментален е чудесен,

че той пренася целия световен гнет,

отстоявайки любовната ни песен

по начина, достоен за един поет ...

 

Преживяването интелектуално

е път от предците ни за нас създаван,

чрез Съ-преживяването трансментално –

подход у всеки автор тук възпитаван.

 

Съвместната дейност води до сърдечност,

а тя индивидуалността променя,

но това е нишката ни на човечност –

това перото, чрез модалност, оценя.

 

Идентичността е чувството различно,

но то отново се завръща в тъждество

чрез Съ-преживяването хармонично –

зрял механизъм на любовно рождество.

 

По условие случайната е скучна,

затова, че си остава все различна

със това, че се преструва все на злъчна,

изключвайки да бъде и хармонична.

 

Дори, ако имитира всеотдайност,

не достига тя до трансментална жажда

и затова не познава чудна трайност,

а там любовта взаимна се преражда.

 

Пътят, като трансментален, е безгрешен,

защото с любимия се ти родееш

и това прави живота ти успешен,

когато чрез тази радост го живееш.

 

Да! Връзките инстинктивни са случайни –

като правило са те погрешни стъпки,

че стимулират и чувствата нетрайни,

а те вехнат като осланени пъпки.

 

Случайността изследвах аз с известен страх,

във борба жестока с нагъл хедонизъм –

преструвката на тази болест аз разбрах,

утвърждавайки русло на прагматизъм.




Тагове:   диалог,   автори,   интернет,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mojsei
Категория: Изкуство
Прочетен: 445466
Постинги: 853
Коментари: 253
Гласове: 658
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930